Cum poti deveni partenerul nostru in vanzarea caselor din lemn!

1. CONDITII PRELIMINARE

Esti pregatit sa incepi o afacere pe termen lung? Acesta este un business complex, nu este un hobby! Pentru succes este necesara o dedicatie totala!.

Ai suficient capital pentru startul noii afaceri? La startul acestei afaceri este necesar sa faci o serie de investitii, nivelul acestora depinde mult de telurile tale, de particularitatile pietei pe care doresti sa-ti faci simtita prezenta.

Un computer conectat la internet, o adresa de e-mail. Trebuie sa ai propriul tau site internet, propriile tale pliante si cataloage, adresa paginii tale web se va gasi in site-ul nostru, vei fi contactat direct de catre toti clientii aflati in aria acoperita de tine. Corespondenta se va purta prin e-mail.

2. OBLIGATIILE PARTENERULUI

  • Un contact permanent cu piata careia i te adresezi.
  • Studii de marketing (preferintele clientilor, nivele de pret, etc.)
  • Crearea unei strategii de marketing.
  • Intocmirea unui business plan, aplicarea acestuia cu maxima dedicatie.
  • Continua observare a concurentei in regiunea ta.
  • Eforturi maxime pentru cresterea vanzarilor – participare la expozitii de specialitate, publicitate, deschiderea unui showroom permanent, etc.
  • Identificarea particularitatilor in materie de design, finisaje, etc., specifice zonei in care activezi. Participarea ta alaturi de noi in crearea unei linii speciale de produse dedicate exclusiv pietei tale.
  • Strangerea de informatii si materiale necesare crearii unui catalog special dedicat zonei tale de acoperire.
  • Vizite periodice la fabrica noastra.

3. CUM INCEPEM?

Inainte de a incepe un parteneriat, ANSONIA are nevoie de mai multe informatii  despre activitatea ta anterioara, despre strategia si planurile tale. Te rugam deci sa ne adresezi o scrisoare de intentie care sa cuprinda si informatii despre:

1. Activitatea anterioara

Este necesar un mic istoric al activitatii tale si al firmei tale, profilul acesteia, in mod special ne intereseaza daca au existat experiente in domeniul vanzarii si al constructiei caselor din lemn,etc. 

  • Ce tip de afacere ai in prezent?
  • Ai tangenta cu eventuale infrastructuri locale de vanzare a caselor, cu firme locale de constructii?
  • Care sunt planurile tale de viitor, care este viziunea ta pentru viitorul companiei in urmatorii 5 ani?
  • scurta enumerare a resurselor pe care doresti sa le pui la dispozitia acestui parteneriat, ce planuri de investitii ai in acest scop?
  • Care sunt motivele pentru care doresti o colaborare cu noi?

2. O scurta descriere a pietei caselor din lemn in zona ta

  • Ce potential are piata ta?
  • Ce traditie are zona in domeniul constructiilor din lemn?
  • Cat de informati sunt potentialii tai clienti in privinta avantajelor caselor din lemn?
  • Exista interes pentru constructii de tipul celor fabricate de noi?
  • Care este atitudinea populatiei in general, in special a segmentului tintit de tine, asupra constructiilor din lemn? Motivatiile cele mai intalnite? Cum poate fi imbunatatita atitudinea acestora?
  • Cum se integreaza constructiile din lemn in mediul natural local?

3. Aspecte economice

  • Care este atitudinea bancilor relativ la finantarea constructiilor de acest tip?
  • Care este procentul caselor din lemn in totalul constructiilor noi din zona ta?
  • Ce alte institutii financiare crezi ca ar fi interesate sa sustina dezvoltarea unei asemenea afaceri?

4. Aspecte culturale

  • Exista particularitati in design-ul caselor, specifice zonei tale?
  • Care sunt curentele culturale locale in privinta comparatiei intre constructiile clasice din zidarie/beton si cele usoare din lemn? Detaliaza.

5. Creioneaza o strategie de marketing pentru zona ta.
     Te rugam sa schitezi un business plan raspunzand pe scurt la urmatoarele intrebari generice:

  • Care este piata tinta? Dece?
  • Ce tip de case Ansonia crezi ca se vor potrivi mai bine zonei tale? Dece? 
  • Cateva caracteristici geografice ale zonei;
  • Care sunt in opinia ta cele mai bune metode de vanzare in zona? 
  • Ce cantitate previzionezi ca se poate vinde in zona ta (pur orientativ)? Dece?
  • Care crezi ca este cea mai potrivita strategie de promovare?
  • Ce buget de Marketing ai la dispozitie?

6. Detalii de contact

    • Nume, Prenume, Adresa
    • Detalii de identificare a companiei.
    • Detalii dre contact,  Tel, Fax, E-mail, Web-site